Pierre Fabre on pakkunud 60 aastat järjest innovatsioone meditsiiniteaduse ja looduse ristteel. Toome välja mõned olulised hetked grupi ajaloost.
- 1951 – Jõud, millega tuleb arvestada... 25-aastaselt tegi Pierre Fabre otsuse, mis muutis tema elu: ta sai pangalaenu, et avada apteek oma kodulinnas Tarnis. 1958.aaastal töötas ta välja ravimi Cyclo 3, mille edu võimaldas 1962. aastal oma firma asutada.
- 1962 – Pierre Fabre Laboratories sünd. Pärast oma esimest ärilist edu otsustas Pierre Fabre ühendada oma kaks kirge – apteekri amet ja huvi botaanika vastu kutse. Nii tekkis Pierre Fabre Laboratories.
- 1965 – Dermakosmeetika leiutamine. Klorane kummelišampoon tähistas uue tegevuse käivitamist: dermakosmeetika, mis peegeldas Pierre Fabre'i soovi hoolitseda kõigi eest, tervisest iluni. Tema jaoks nõudsid naha- ja juuksehooldus samaväärset tähelepanu kui ravimid.
- 2011 – Steriilse kosmeetika turuletoomine. Steriilne kosmeetika on hetkel esimene ja ainus lahendus, mis pakub minimaalsete komponentidega valemeid, sisaldades ainult olulisi toimeaineid kõige tundlikumale nahale, ilma säilitusaineteta. Uue põlvkonna dermakosmeetilised tooted kaubamärkidelt Eau Thermale Avène, A-Derma ja Ducray.
Pierre Fabre on suuruselt teine dermakosmeetikalabor maailmas ja esimene Euroopas, turuliider Prantsusmaal apteegi käsimüügis müüdavate toodete osas. Kontserni portfellis on mitmeid meditsiinilisi frantsiise ja rahvusvahelisi kaubamärke, sealhulgas Pierre Fabre Oncology, Pierre Fabre Dermatology, Eau Thermale Avène, Klorane, Ducray, René Furterer, A-Derma, Naturactive ja Pierre Fabre Oral Care.
Dermakosmeetikatoodete tootmisprotsessides kasutatakse samu kõrgtehnoloogiaid ja järgitakse rangeid kontrolle, nagu kasutatakse ja järgitakse ravimite puhul. Tootmisprotsessi kõikidel etappidel kaasatakse oma ala parimaid spetsialiste.
Huvitavaid fakte Pierre Fabrest
- aastal avaldas Ameerika ajakiri Forbes oma iga-aastase maailma parimate tööandjate edetabeli, Pierre Fabre Group oli edetabeli tipus.
- aastal oli Pierre Fabre müügikäive 2,5 miljardit eurot, millest 66% tuli rahvusvahelisest müügist ja millest omakorda dermokosmeetika osa oli 51%.
- Kontsern toodab üle 95% oma toodetest Prantsusmaal ja annab tööd ligikaudu 9600 inimesele üle maailma.
- Tooteid turustatakse umbes 120 riigis.
- Dermakosmeetikas on 120 patenti, 2021. aastal anti sisse 7 uut patenditaotlust.
- 60 aastat pärast asutamist ja Cyclo 3 turule toomist on Pierre Fabre saavutanud 62% oma müügist toodetega, mille toimeained on saadud loodusest. Igal aastal töötavad ettevõte teadlased välja 3–5 uut orgaanilist taimset toimeainet või ökoekstrakti.
KAS TEADSID:
- AVÈNE sarjad HYDRANCE ja ANTIROUGES on Nr. 1 Euroopas (Face Care)!
- AVÈNE SUN päikesekaitsesari on Nr. 1 Euroopas (Sun Care)! AVÈNE on Euroopa Nahavähi Fondi ametlik partner. "Euroopa Nahavähi Fond soovitab kasutada Eau Thermale Avène päikesekaitsetooteid nende kõrge kvaliteedi tõttu." PROFESSOR STOCKFLETH, Euroopa Nahavähi Fondi asutaja
- AVÈNE sari CICALFATE on Nr. 1 Euroopas (Repair)!
- AVÈNE TERMAALVESI on Nr. 1 Euroopas! Iga minut müüakse 5 pudelit.
AVÈNE on paljude staaride lemmik, näiteks Gwyneth Paltrow (lemmiktoode on termaalvesi) ja Rita Ora (lemmiktoode on termaalvesi), Diane Kruger (lemmiktoode on silmaümbruskreem rahustav), Kendall Jenner (lemmiktoode on Cicalfate taastav huulepalsam), Winnie Harlow (Tolerance Control nahka taastav kreem). Armastust brändi vastu on tunnistanud ka Angelina Jolie ja Hailey Bieber (Cicalfate + taastav kreem).
- RENÉ FURTERER on kõikide ülemaailmsete Fashion Week ürituste ametlik sponsor!
Kiindumust René Furtereri toodete vastu ajakirjades, Instagramis ja Facebookis on avaldanud muu hulgas Jessica Alba, Sophia Vergara, Heidi Klum, Jennifer Aniston, Madonna, Keira Knightly, Cindy Crawford.
- KLORANE on Nr. 1 juustehooldusbränd Euroopas!