Sel sügisel jõuab Eesti turule uus ilupood – Apotheka Beauty. See on andnud supervõimaluse näha kõrvalt, kuidas käib ühe brändi loomine.
Nagu nimigi ütleb, on pood seotud apteegiketiga Apotheka, ning sellest tulenevalt on ka kaubavalik tavapärasest ilupoest erinev – dermatoloogiliselt testitud, kliinilistel uuringutel ja looduslikel komponentidel põhinev. Rohkem hetkel brändisaladust ei kergita, küll aga pakun väikest pilguheitu võttepäevale, mil toimus kaubamärgi reklaamfotode pildistamine ja filmimine.
Fotograaf Maiken Staak sõitis kohale suisa Berliinist. Igapäevaselt Draamateatri näitlejate grimmi eest vastutav Marii Lotta tegi 5-tunnise maratonmeigi, stilistiks ja videograafiks oli peagi TWFil oma kollektsiooniga üles astuv Gita Siimpoeg. Modellide seljas püüdsid pilku KÄTi supermõnusates toonides kleidid/jakid. Pean endale ka mõne sellise muretsema! Fotosessiooni seltskond oli supermõnus ning olenemata pikast päevast (pildistasime kokku peaaegu 7 tundi) lendas aeg naerupahvakute saatel.
Võttepäev andis kinnitust, et oleme Beautyga õigel teel – loomulik on uus iluideaal. See aga ei tähenda meigivaba elu, vaid põhjalikku nahahooldust, kvaliteetseid meigitooteid ja kuhjaga parimate meigikunstnike salajasi ilunippe. Just seda Apotheka Beauty pakkuda plaanibki.